Kunde Gjennestad vgs
Leveranse Verdi- og visjonsprosess, merkevareplattform, logo og visuell identitet, webdesign, fotostrategi og skolebrosjyre.
Etter å ha ledet Gjennestad vgs gjennom prosess- og merkevareplattform utviklet vi deres nye visuelle identitet. Prosess- og merkevareplattformen ga nye retningslinjer for skolens nye uttrykk. Logo, typografi, mønsterbruk og fargepalett fikk et nytt, friskt og moderne språk som snakker direkte til den unge målgruppen.
Bildene av glade elever i gyllent lys på skolen viser varmen, det inkluderende og tryggheten. I tillegg gir bildene en fin kontrast til det grafiske uttrykket ellers.
Skolebrosjyre og web kommuniserer direkte og klart, og bruker identitetens tydelige og gjenkjennelige grafiske grep. Totalen viser en moderne videregående skole som utdanner ungdom for fremtiden.
Vi har også laget den visuelle identiteten og logoen til søsterselskapet Gjennestad Drift, som du kan se her!